Lai iedzīvotājiem nodrošinātu ērtāku Cēsu novada pašvaldības un valsts pakalpojumu saņemšanu, 1. februārī, darbu uzsācis Cēsu novada Līgatnes pagasta Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC) Nītaures ielā 6, Augšlīgatnē. Tajā iedzīvotājiem tiks sniegta palīdzība darbā ar e-pakalpojumiem un konsultācijas par citām iespējām e-vidē, kā arī sniegti dažādi pašvaldības pakalpojumi.
Cēsu novada Līgatnes pagasta VPVKAC apmeklētājiem būs pieejams katru darba dienu. Tā darba laiks:
P. 8.00 – 18.00
O. 8.00 – 17.00
T. 8.00 – 17.00
C. 8.00 – 17.00
Pk. 8.00 – 13.00
S., Sv. BRĪVS
Pusdienu pārtraukums no pirmdienas līdz ceturtdienai - no plkst.12.00 līdz plkst.12:30.
Ar Līgatnes pagasta VPVKAC konsultantu iespējams sazināties elektroniski, rakstot vēstuli uz e-pasta adresi ligatne@pakalpojumucentri.lv.
VPVKAC darbojas dažādas Latvijas pašvaldībās atbilstoši vienotiem pakalpojumu sniegšanas principiem un nodrošina:
VPVKAC sniegtie pakalpojumi:
• pakalpojumu pieteikšana klātienē
iespēja klātienē pieteikt Valsts ieņēmumu dienesta (VID), Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) un Lauksaimniecības datu centra (LDC) pakalpojumus, kā arī saņemt savas pašvaldības pakalpojumus;
• konsultācijas par e-pakalpojumiem
konsultācijas par deviņu valsts iestāžu e-pakalpojumiem un praktisku palīdzību darbā ar datoru, internetu un eID kartes lasītāju;
• informācija un konsultācijas
informācija par tuvāko valsts iestāžu reģionālo struktūrvienību, tās darba laikiem un pieteikšanās kārtību.
Svarīgi atcerēties!
Dodoties uz Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru, līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments — pase vai personas apliecība (eID).
Lai saņemtu e-pakalpojumu, personai nepieciešams autentificēties ar savu internetbanku, ar eID karti (kurā ir aktivizēts e-paraksts) vai elektroniskā paraksta viedkarti.